» Zwrot towaru

Zwrot lub wymiana towaru

Produkty zakupione u nas (hodinky-365.pl) można zwrócić bez podania przyczyny lub wymienić je na inne produkty. Warunkiem jest, aby produkt nie nosił żadnych śladów użytkowania.

Okres zwrotu towaru może się różnić w zależności od konkretnego produktu lub aktualnej oferty. Wybrane produkty mogą być objęte wydłużonym okresem zwrotu do 365 dni, natomiast pozostałe produkty można standardowo zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Dokładny okres zwrotu zawsze znajduje się na fakturze lub na stronie produktu. Jeśli nie posiadasz faktury, chętnie odnajdziemy informacje w naszym systemie.

Jeśli podczas zakupu pobraliśmy opłatę pocztową lub płatność za pobraniem, zwrócimy Państwu obie opłaty wraz z ceną towaru.

Wyjątki:

Kupujący nie może odstąpić w przypadkach określonych w § 1837 Kodeksu Cywilnego, prawo odstąpienia od umowy
umów nie można stosować w szczególności do umów:
o dostarczenie rzeczy wyprodukowanej według wymagań kupującego lub dostosowanej do jego zindywidualizowanych potrzeb;
o świadczeniu usług, jeżeli zostały wykonane w pełni, w przypadku świadczenia odpłatnego tylko wtedy, gdy rozpoczęło się za uprzednią wyraźną zgodą kupującego przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i przedsiębiorca poinformował kupującego przed zawarciem umowy prawo odstąpienia od umowy wygasa z chwilą spełnienia świadczenia; (np. pakowanie prezentów, grawerowanie, polerowanie, usługi zegarmistrzowskie i naklejanie szkieł ochronnych lub wartość takiego klejonego szkła)

Proces zwrotu mogą Państwo rozpocząć online, korzystając z formularza znajdującego się poniżej tego tekstu lub drukując i wypełniając dokument zwrotu produktu, który następnie prześlą Państwo wraz z kartą gwarancyjną w ciągu 14 dni na adres:

Aby odesłać paczkę zwrotną, prosimy wpisać 8-cyfrowy kod na paczce - dzięki niemu Packeta będzie wiedziała, do którego sklepu internetowego paczka należy. Przesyłkę można  wysłać na poniższy adres.

Packeta Poland (kod e-shopu 99171467)

Ul. ks. Józefa Londzina 106

43-382 Bielsko - Biala

Panattoni Park (Brama 27)
Polska

Państwa adres e-mail podany w zamówieniu
Znajdą Państwo w lewym górnym rogu faktury.
Zostawcie Państwo nam swój adres e-mail, a my wyślemy listę Państwa zamówień.

W przypadku odstąpienia od umowy pieniądze zostaną zwrócone kupującemu w taki sam sposób, w jaki zostało opłacone zamówienie.

Pieniądze zostaną zwrócone zgodnie z prawem w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy i dostarczenia zwracanego towaru. Koszty przesyłki poniesione przez klienta w związku z dostarczeniem zamówienia na wybrany przez niego adres/punkt odbioru również zostaną zwrócone klientowi. Koszty związane z odesłaniem towaru do Sprzedawcy ponosi Klient.

Jeśli konsument zapłacił za towar z góry, a zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sprzedawcę, sprzedawca poinformuje o tym kupującego telefonicznie lub pocztą elektroniczną zgodnie z zamówieniem. Środki zostaną następnie zwrócone na konto bankowe kupującego w ciągu 7 dni od powiadomienia.

Jeśli zamówienie zawierało wiele przedmiotów, nie jest konieczne zwracanie wszystkich przedmiotów, ale tylko tego, z którego klient nie jest zadowolony. Jednocześnie jednak, jeśli zamówienie zawierało prezent bezpośrednio związany ze zwracanym przedmiotem lub wartością zamówienia, klient musi również zwrócić ten prezent.

Warunki odstąpienia od umowy

  • Towar nie może być uszkodzony i nie może nosić śladów użytkowania. Kupujący ponosi odpowiedzialność wobec sprzedającego za zmniejszenie wartości towarów wynikające z obchodzenia się z towarami w sposób inny niż konieczny do zapoznania się z charakterem, cechami i funkcjonalnością towarów. Na przykład w przypadku zegarka charakter, cechy i funkcjonalność zegarka można zweryfikować, testując go na ręce. Jednak uszkodzenia spowodowane noszeniem zegarka, czy to w domu, czy w życiu codziennym (zadrapania) już zmniejszają wartość zegarka, a sprzedawca jest uprawniony na mocy ustawy 89/2012 Coll. kodeksu cywilnego do obniżenia wartości kwoty zwracanej klientowi za taki towar.
  • Towar, w przypadku którego chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, nie może być wysyłany za pobraniem. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do nieprzyjmowania płatności za pobraniem.