Męskie klasyczneMęskie
Damskie klasyczneDamskie
SmartwatcheSmart
Marki
Inne
Produkty zakupione u nas (hodinky-365.pl) można zwrócić bez podania przyczyny lub wymienić je na inne produkty. Warunkiem jest, aby produkt nie nosił żadnych śladów użytkowania.
Wydłużyliśmy okres zwrotu zdecydowanej większości towarów do 365 dni. Jednak wybrane towary mogą mieć standardowy termin 14 dni. Tę informację zawsze znajdą Państwo na swojej fakturze. Jeśli nie posiadają już Państwo faktury, nic się nie dzieje, wszystko znajdziemy w naszym systemie.
Jeśli podczas zakupu pobraliśmy opłatę pocztową lub płatność za pobraniem, zwrócimy Państwu obie opłaty wraz z ceną towaru.
Wyjątki:
Kupujący nie może odstąpić w przypadkach określonych w § 1837 Kodeksu Cywilnego, prawo odstąpienia od umowy
umów nie można stosować w szczególności do umów:
o dostarczenie rzeczy wyprodukowanej według wymagań kupującego lub dostosowanej do jego zindywidualizowanych potrzeb;
o świadczeniu usług, jeżeli zostały wykonane w pełni, w przypadku świadczenia odpłatnego tylko wtedy, gdy rozpoczęło się za uprzednią wyraźną zgodą kupującego przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i przedsiębiorca poinformował kupującego przed zawarciem umowy prawo odstąpienia od umowy wygasa z chwilą spełnienia świadczenia; (np. pakowanie prezentów, grawerowanie, polerowanie, usługi zegarmistrzowskie i naklejanie szkieł ochronnych lub wartość takiego klejonego szkła)
Proces zwrotu mogą Państwo rozpocząć online, korzystając z formularza znajdującego się poniżej tego tekstu lub drukując i wypełniając dokument zwrotu produktu, który następnie prześlą Państwo wraz z kartą gwarancyjną w ciągu 14 dni na adres:
Packeta Poland (kod e-shopu 99171467)
Ul. ks. Józefa Londzina 106
43-382 Bielsko - Biala
Panattoni Park (Brama 27)
Polska
W przypadku odstąpienia od umowy pieniądze zostaną zwrócone kupującemu w taki sam sposób, w jaki zostało opłacone zamówienie.
Pieniądze zostaną zwrócone zgodnie z prawem w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy i dostarczenia zwracanego towaru. Koszty przesyłki poniesione przez klienta w związku z dostarczeniem zamówienia na wybrany przez niego adres/punkt odbioru również zostaną zwrócone klientowi. Koszty związane z odesłaniem towaru do Sprzedawcy ponosi Klient.
Jeśli konsument zapłacił za towar z góry, a zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sprzedawcę, sprzedawca poinformuje o tym kupującego telefonicznie lub pocztą elektroniczną zgodnie z zamówieniem. Środki zostaną następnie zwrócone na konto bankowe kupującego w ciągu 7 dni od powiadomienia.
Jeśli zamówienie zawierało wiele przedmiotów, nie jest konieczne zwracanie wszystkich przedmiotów, ale tylko tego, z którego klient nie jest zadowolony. Jednocześnie jednak, jeśli zamówienie zawierało prezent bezpośrednio związany ze zwracanym przedmiotem lub wartością zamówienia, klient musi również zwrócić ten prezent.